00:22

                               

Eftersom det är skola imorgon borde ju jag sova nu. Men jag har roligare saker för mig, t.ex. döda flugor och se på sons of anarchy. Det är faktiskt himla skönt att jag redan hittat mannen jag ska gifta mig med, Jax Teller. Tyvärr har han redan en brud, men sånt går ju att ordna, antingen med våld eller psykisk utpressning. Sen kanske jag ska bli gravid. Ska jag någonsin ha ett barn så ska det vara med Jax, då ska barnet ha en sån där jättesöt sons of anarchy mössa!!!!

Sen ska vi leva lyckliga tillsammans, jag ska kanske mörda nån och han ska definitiv mörda någon. Men vi har det bra så länge vi har varandra och klubben ♥ Åhh längtar så mycket tills vi ska bli ihop. Nu hade jag tänkt köpa en sons of anarchy-tröja för 400 kr, vill jättegärna ha den. Ska fundera under natten. SOV GOTT ALLIHOPA

Kommentarer
Postat av: Mor

Förjävla ful navel!

2011-11-07 @ 16:46:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback