lördag


Såhär har våran dag sett ut!
Inte pjåkigt. Vi har även varit på maxi med pappa och handlat och sen varit förbi en sväng på joypeak hahaha. Jag ville göra ansiktsmålning men det var åldersgräns 10 år. Ville också göra en såndär trådfläta i håret men det var för lång kö. Istället kollade vi på får och getter och fick ett sånt där armband som man alltid ville ha på sig så länge som möjligt. Fyfan vad dom sticks.

Jag kom nyss hem och nu ska jag p-napa till the notebook. Jag sover inget om nätterna pga hosthelvetet.

Kommentarer
Postat av: klara

sv; hihi okej!

Ja men som tur är så får man ju alltid ett par nya när dom har gått sönder om man har kvittot (A)

2011-06-18 @ 22:20:49
URL: http://klarahe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback