day before tomorrow

Tjaaaa sista dagen i Sverige!! Imorgon åker vi äntligen, som vi längtat alltså! Lite nervös är jag faktiskt hehe... Denna morgon vaknade jag såklart vid 8 fast jag somnade halv 3. Så är det alltid om jag ska utomlands eller om det är jul eller om jag fyller år. Jag är som ett barn på 6 år som inte kan sova dagarna innan för jag är så förväntansfull.

Iallafall så har jag hunnit med en promenad och sen har jag legat och solat på ett jättebra lä-ställe på gården. Nu sitter jag och äter tonfisksallad med vit kebabsås, mmmmm smaskens. Snart ska jag inta ståsolariet en sista gång innan resan för att försöka jämna till brunheten, det blir nog svårt då jag pressat denna morgon och fått färg endast på ovansidan. Sidorna är likbleka. Aja nu måste ja dra, hoooooj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback