crochetdress


Nu har chicy fått in virkade klänningar!
Dessa har ju funnits förut men som linne. (De har också fått in linnet i vitt, förut har det ju bara funnits beigt och svart) De är ju iallafall huuuur fina som helst men frågan är ju vad man har under?? och hur långa dom blir?? 80 cm står det och det borde ju inte vara för kort?

429 kr kostar den och jag är såååå sugen. Skulle ju vara perfekt på midsommar! Eller så köper jag det vita linnet, går ju att använda mer ofta faktiskt.. men klänningen är så fin.... Jag har problem

Kommentarer
Postat av: Mor

Det finns en risk att du blir aningen "Overdressed" på sjukhemmet på midsommarafton om du köper den. Sådär...nu sparade jag 429kr åt dig :)

2011-06-17 @ 11:23:43
Postat av: sanna

Hah jag har exakt samma problem nu! Linnet eller klänningen.. haha hittade din blogg när jag googlade lite.

Såg att du köpte linnet, ångrar du dig? Jag vill också ha klänningen men undrar samma sak, kan man ha något under? eller blir de för kort osv haha



Www.socosy.blogg.se :)

2012-02-23 @ 13:13:12
URL: http://socosy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback