ä-n-t-l-i-g-e-n


(haha fyfan vad ful bild)

Har äntligen äntligen äntligen fått tag i dom här jeansen med hög midja. Fyfan vad jag letat på alla jävla webshopar och har fan funderat på att fara till en annan stad bara för att få dessa. Hatar låg midja för det är oskönt och fult. Dom här är dessutom en storlek mindre,det har fan aldrig funnits när jag köpt. Mitt liv är fulländat.
Jag måste sluta shoppa, jag håller på att bli sjuk. Men men, jag tror inte jag är den enda som letat efter dom här så skynda er till Carlings om ni ska få tag i ett par!

Kommentarer
Postat av: klara

Härligt! Du kanske såg på min blogg att jag också (ÄNTLIGEN) har fått tag på ett par höga ;) Älskar dom förutom att dom går sönder så lätt :$

2011-06-17 @ 14:05:42
URL: http://klarahe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback