kill me softly

Hej. Nu har ni väll nyss vaknat efter en underbar natt med mycket sömn. Själv började jag ju jobba 7 och slutade nyss. Det absolut värsta av allt är att jag börjar jobba igen om snart 4 timmar.  Ska jobba 17 - 21. Bästa lördagen på lääänge:D Jag vill seriöst dö, seriöst!!!!!!!!!!!!!!

Nu ska jag se Harry Potter och drömma mig in i hans värld för att glömma verkligheten litegrann. Sen kanske jag visar shoppingen från Umeå då kameraladdaren är återfunnen. Hooooj


Skulle offra ena armjäveln för att vara på ayia napa nu. allt var så jävla braa

Kommentarer
Postat av: cooorneee

åh, fan vad jag längtar tillbaka!

Men minnerna finns alltid med oss:*

2011-07-26 @ 07:40:09
URL: http://corneliawidmark.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback