HELLO

Helloo people! Hade det jättebra i Umeå, tack för allt mammsi ♥ Vi kom nästan nyss hem och då har jag städat (katterna skitar ner så jävla mycket med mat och kattsand överallt) och duschat. Nu ligger jag i sängen helt slutkörd, ingen vila ingen ro för snart ska jag iväg och jobba till klockan 8. Imorgon börjar jag 7. Ha det så jävla kul på trästocks allihopa=) Jag har insett att arbetslivet inte är något för mig, jag måste gifta mig rikt alltså.

Iallafall så hade det ju varit kul och jag kunde visa några bra bilder från Umeå men vi insåg igår innan vi skulle fara att våran kamera hade slut batteri och laddaren var tydligen dead and gone??? Har iallafall tagit några kaaaaaassa mobilbilder som ni kan få se.


Lunch på en uteservering efter lite shopping

I provrummet med en av mina nya väskor - I LOOOOOVE IT

Skitdålig bild på hotellet! Var iallafall jättefint

Shoppiiiiingpåsar och bättre bild på ena väskan. Ska visa allt jag köpte (läs: fick av mamma ♥) när jag hittat laddarjäveln!

Innan middagen - Nya väskan, ny klänning och nya kängor för mina gamla hade tappat allt fejkskinn hehe.

Nu ska jag snart cykla iväg till jobbet, kommer somna i soffan direkt jag får chansen.... Om jag orkar kanske jag tar mig en nykter sväng på trästocks efter jobbet... we'll seeee

Kommentarer
Postat av: cooorneee

SNYYYGGGGGTTTT SÄNDRIII

2011-07-22 @ 14:15:14
URL: http://corneliawidmark.devote.se
Postat av: Michelle

Var är väskan ifrån?:)

2011-07-23 @ 02:12:56
URL: http://michelleostlund.blogg.se/
Postat av: ame

var har du hittat den snygga svarta klänningen?

2011-08-16 @ 20:29:09
URL: http://amandabackstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback