cornet

I vårat tjejgäng finns det inte så många aktiva bloggare om man säger så.. Det är ju jag som bloggar utav själve fan ibland.. vet inte varför faktiskt.... och sen har vi våran lilla Cornelia ♥ Hon har sina upp och ned - gångar inom bloggandet och ibland kan hennes blogg ligga nere i något som känns som år... inte bra cornelia....

Meen nu uppdaterar bruttan riktigt bra och hon har gjort ett inlägg om våran första dag i ayia napa som ni måste läsa! Jag väntar på dag 2 cornelia ♥

Klicka HÄR för att komma till hennes blogg!!! Och uppdaterar hon dåligt måste ni säga åt henne på skarpen, okiii?????

Kommentarer
Postat av: cooorneee

hahahahah va söt du är gummaaan<3

Jag lovar, jag är på G NUUUUUU! Och day två kommer alldeles snart!!! PROMISE hihi:*

2011-07-26 @ 07:56:52
URL: http://corneliawidmark.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback