överlevde första skoldagen


Dom jag var med på stan!!:) Dom går i sjuan.

Hejsan. Första skoldagen var kanske inte lika jobbig som jag tänkt mig. Först hade vi engelska, där gjorde vi ingenting. Sen hade vi lunch, idrott där vi inte heller gjorde nånting och slutligen pedagogiskt ledarskap där vi presenterade oss. Trots att vi fick sluta mer än en timme tidigare har detta har det varit en jävligt lång dag.

Jag och evelina missade såklart 3-bussen. Vi väntade på nästa och då hade vi turen att träffa på pehrsson. Så vi gick i samlad klunga till resia och hämtade papper för minderåriga (inte så länge till!!) Sen skulle de med fast inkomst äta mat på frasses och jag kollade på. Sen fick vi även sällskap av en alkoholist, alltid trevligt. Tillslut tog vi bussen hem och nu ligger jag nedbäddad i sängen och funderar på om jag ska tvätta håret eller ej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback