grilla korv

Dagen började med att jag och rasmus hade jättetråkigt. Vi försökte se en film men solen bländade oss i ögonen. Vi kunde inte komma på någon rolig utomhusaktivitet heller så vi var allvarligt deppiga. Jag gick ner till kylen och skulle se om vi hade något som gick att äta för jag var hungrig som fan. Då kom jag på den briljanta idén, GRILLA KORV! Rasmus tyckte det var en jättebra idé så jag tog på mig overallen och gick ut på gården.

Vi äger tyvärr ingen ved men flis fungerar ju lika bra! (nästan)

Ralle sitter i soffan jag byggde med en spade. Sånt kan man om man är från en riktig arbetarfamilj. Han avnjuter en god varm choklad i en så kallad "fordonsjacka".

Mmmmm gott med grillad denniskorv!!!

Kommentarer
Postat av: emmawww

haha vi körde förbi när du var ute och skottade ;) kände igen overallen direkt ;)

2011-01-30 @ 20:19:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback