elk brew


en människa med ett manligt kön

Tjenaretjenarefan. Idag efter plugget lagade jag middag. Jag håller på att bli en hemmafru. Sen så har jag inte hunnit så mycket mer. Nu ligger jag i sängen och mår illa, hoppas inte jag fått sarmonella eller vad det heter, av kycklingen jag gjorde. Rasmus kom hit för ett tag sen och det enda jag gjort är att vara dum mot honom hehe. Så jag ska krypa in i hans famn och låtsas ha sarmonella för då kommer han nog förlåta mig.

Sen ska jag tvinga med mig honom på promenad så hunden får "göra sitt". Jag måste gå med henne varje dag för att fanny vägrar och sitter hemma och äter chips. Jävligt orättvist behandlad är jag i detta hushåll. Nu blev jag arg. Hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback