det mamma inte hittar är borta


Jag har letat som en dåre efter dessa byxor i två timmar, det finns inget värre än när något är borta. Jag börjar alltid grina då, glömde det när jag skulle skriva vad jag gråter över.

Efter mycket svett och tårar hittade jag och mamma dom i den gröna soptunnan som man har utomhus. Jag ska aldrig lägga byxor på papperskorgen igen. Men jag håller med facebook-gruppen "det mamma inte hittar är borta"!

Idag preliminärbokade vi resan så vi har platser på flyget! WIIIIHOOOOO. Nu ska vi bara se så att allt känns bra och kolla igenom allt med våra föräldrar, 6 JUNI ÅKER VI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nu måste jag kila fort som vinden, puss!

Kommentarer
Postat av: klara

Var ska ni ?:)

2011-01-07 @ 17:45:31
URL: http://klarahe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback