Harry James Potter ♥



Om det är nånting jag är ett big fan of så är det Harry Potter. Skulle jag få välja att träffa vilken kändis som helst så hade jag lätt valt harry och då kan vi kanske bli ihop, om han vill det.

Jag älskar alla filmer och alla spel. Jag har köpt alla filmer. Jag har spelat alla spel förutom dom jag inte fattar hur jag ska ladda ner. Nån dag ska jag spela dom också och jag längtar jättemycket Jag har läst två böcker men idag kom jag på idén att börja på den tredje så jag kanske gör det så småningom!?! Dessutom hade jag ett anteckningsblock med harry potter på som liten. Jag har också lyssnat på harry potter-låtar på spotify.

Som ni ser har jag alla krav som ett galet fan bör ha. Och vet ni vad, ikväll ska jag och mina vänninor ha en HARRY POTTER-KVÄLL!!!!!!!!!!!! Det kan ju inte bli bättre? Nu ska jag kila och sen dra till sara för att åka in i magins värld.

p.s. skulle göra allt för att få gå på hogwarts, väntar fortfarande på ett brev.. 

Kommentarer
Postat av: sof

höh jag tror att den tredje harryp-boken som du har är min (jessicas).. som du låna för kanske 5 år sen:S

2011-02-19 @ 02:29:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback