sandras alkoholspecial


Fick frågan om jag kunde tipsa om vad man ska dricka på nyårs. Självklart kan jag göra de. Alkoholens drottning ska tala, jag ska dela med mig av mina bästa tips och råd. Here we go:

                                                                    Först ut är VIN


 
Vitt vin är ett alternativ. Aussie är en liter och kostar typ 60 spänn. Zumbali är en box på tre liter och kostar typ 129 kr. Fett billig fylla. Man ska helst blanda med redbull för bästa smak och effekt. 

           
Rosévin är ju ett annat alternativ. Förut drack jag alltid rosie, det längst till vänster. Nu får jag mardrömmar om jag tänker på det, jag börjar må illa och vill spy. Det går fan inte dricka. Så jääääävla förbannat vidrigt
      
Varning för red gold vinet!!!!!!! Den äckligaste skiten man kan dricka. Fast första gången jag drack det tyckte jag det var gott, till en början.. men efter att ha druckit upp hela spydde jag och fyfan bara tanken får mig att dö. Jag drack det med smultronsmak och nu kan jag inte äta/dricka NÅNTING med smultronsmak. Red gold förstörde mitt liv. Men ni kan ju köpa det om ni vill för många gillar det, men jag varnar er.

                                                                       CIDER


Cider är ett annat alternativ. 7.0er smakar jävlart skit och man får en äcklig och jobbig fylla på det, men man blir iallafall full. Efter 5 stycken spyr man typ. Rekommenderas inte. Xider har ju dom här fina med glitter i, passar perfekt på jul och nyår. Tyvärr så är det näst intill omöjligt att bli full på det.  Men det kan ju vara gott att ha "bara för att". Jag själv dricker KONSTANT när jag är på fest, då kan det ju vara bra om man har några cider, för dricker man ren sprit konstant i typ fem timmar kan det ju bli lite jobbigt..


                                                                 SPRIT

Sprit är ett alternativ för dig som garanterat vill bli skitfull och garanterat vill må skit dagen efter. På nyårs kanske man vill lyxa till det med någon smaksatt sprit. Vanilj är god fast det kankse bara är jag som tycker det för jag älskar allt med vanilj. Päron är också god, man kan göra spännande drinkar med den. Jag och eve skulle göra en god drink med piggelin, tyvärr var det inte piggelin vi hade, vi hade päronsplit. Det blev alltså en äcklig jävla sörja med isglass, vaniljglass och sprit. Det slutate illa för alla som smakade drinken

Sen finns det ju lite billigare varianter t.ex. explorer. Fy och helvete hur det smakar alltså
                                            
Vill man lyxa till det kan man ju köpa något gott att shotta, typ jäger, tequila. Shotta är jättekul så det är ett tips från mig. Man kan shotta va fan som helst om man vill. Dock bör ni avstå från att shotta absinthe, om ni inte vill hamna på akuten.


                     
Det var det. Nu hoppas jag att ni tar det jävligt lungt på nyårs och ni får inte dricka alkohol om ni inte är 18, jag ringer snuten direkt! Inte ens en vecka kvar så spring iväg till bolaget


Kommentarer
Postat av: Frida Stenlund

Klockrent!

2011-12-25 @ 16:04:52
URL: http://fridastenlunds.blogg.se/
Postat av: Emilia

Jägern då???!??!

2011-12-25 @ 17:42:49
URL: http://sundbergemilia.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kan bara hålla med ovanstående! Dock glömde du en viktig alkoholdryck. Marinella! Sjukt god om man blandar med nått och man blir typ inte bakis av det heller. helt enkelt great

2011-12-25 @ 18:54:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback