Day 20 - How important you think education is

Skolan suger tycker jag. Men man måste ju ha en utbildning, "annars får du jobba på max hela livet" har mamma hotat mig med sen jag var ett litet spädbarn. Eller så måste man bli hora och vad jag har hört så är det inte ett så jävla bra jobb.

Jag har ändå haft ganska lätt i skolan och har typ glidit på räkmackan som man brukar säga. Och det gör jag väll fortfarande.. pluggar inte mycket men det går ändå hyfsat. Jag tycker man ska ha kul i livet också, inte bara plugga. "Hoes before school" som man brukar säga. Det betyder att man ska vara med sina horiga kompisar istället för att gå i skolan. Det ordspråket följer jag noga. Högskola och sån skit känner jag mig inte alls redo för... skulle helst vilja börja om sexan igen.. tänk så jävla bra betyg man skulle få!

Men skolan är ändå lite kul. Skulle vara jävligt rastlös om jag inte var i skolan. Och man behöver ju typ aldrig göra något på skolan, bara vara med kompisar, det är ju bara proven och läxorna som är jobbiga. Högstadiet var ju lätt roligast!! Gymnasiet har sugit ganska mycket faktiskt 

Här är lite bilder från min skoltid, har miljoner till men ni får nöja er med dessa:



             Jag, Emma & Jossan i sexan

                    Jag och eve i sjuan                                     Jag i sjuan på slöjden p.s. inte serri

                     Emma och Alle i nian                                      Emma, Sofia och klassen i nian

     Johanna och lisa i början av tvåan kanske                       Lisa, sebb, jojje, soffe nu i trean

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback