Day 17 - Your higs and lows of this past year

Okej först denna, Day 16 - Your views on mainstream music. Jag säger såhär: lyssnar inte på musik

Day 17 - Your higs and lows of this past year

Okodoki vi börjar med mina higs detta år:

 Fyllde 18, tog körkort
Insiminerade mig hehe skoja
Blev aktiv på stardoll
Såg sista harry potter filmen
Var utomlands med brudarna
Lärde mig supa som en man
Fick hångla med snyggaste killen i skeå några gånger. Han har varit den snyggaste jag vet sen jag gick i 9an
Färgade håret


Finns så jävla mycket bra att jag hade kunnat fortsätta i 23 år. Men vi kör väll på dom dåliga grejerna i livet detta år:


 Insiminerade mig hehe skoja
 Har gått i skola och jobbat
Har inte haft nog med pengar
Fick mina bästa solglasögon förstörda pga. en jävla britt . Jag kan stolt säga att jag hatar britter
Har varit olyckligt kär i Jax Teller

Alltså seriöst så vet jag inte vad jag ska skriva på dm dåliga sakerna. Eld-grejerna. Jag har haft ett så jävla jävla bra år. Jag har levt livet och nu vet jag att det kan vara kul. Nu kan de bara gå utför för nu ska man bli vuxen, jobba och gå i pension. Livet är ett helvete sen dör man. Det är ett ordspråk min mamma lärt mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback