the sims 3

Hejhej igen. Jag sitter och spelar sims och har gjort det ett x antal timmar. Vad fan ska jag göra annars lixom? Fyfan vad jag är less på att vara sjuk. Min hals dööödar mig och tanden likaså, jag kan inte ens prata nu. Jag måste hålla ut till på torsdag då jag har tandläkar tid.....

Iallafall tänkte jag prestera min sims familj så ni får lite bättre syn på vad jag gör:) Först ut är mamman:

Hon blev jävligt ful på den här bilden men det blev alla. Hon är iallafall mor till två små barn och har en man. Dom gifte sig nyss:) Hon är kändis - nivå 4 av 5. Hon är inte känd för nånting, hon är bara kompis med andra kändisar. Det är det lättaste sättet att bli känd på i the sims nattliv. Hon gillar också att slå på steron och dansa. Hon gillar det jävligt mycket och jag hatar det. Hon är den jag hatar mest i familjen för jag får ont i huvudet av hennes jääävla musik. Annars så är hon mest hemma.. hon kan inte ens laga mat

Här har vi pappan på språng. Han är min favorit, gissa varför?? Jo för han gillar inte stereon som ni ser. Han är också jätteduktig på att laga mat och vääldigt händig. Han är en framgångsrik VD som det går jävligt bra för. Även han är känd men också bara för att han har kända polare. Han har varit på gymmet en gång. Han gillar sina barn och han gillar att leka i barnets vattenleksak som sprutar vatten.

Här är min son som tyvärr är jävligt ful. Man kan ju tyvärr inte välja hur sitt barn ska se ut. Men men man måste ju älska sin avkomma. Här står han iallafall och snackar lite med sin låtsaskompis. Det är en ny grej som kommer när man köper the sims leva livet. Sonen min gör läxorna varje dag och sen vill han att mamman ska läsa en saga när han somnar. Han gillar också att klä ut sig, helst till en röd dinosaurie.

Här är en lite bättre bild på låtsaskompisen som tyvärr bor hos oss. Det är bara sonen som kan se honom och det är ju tur det! Han äter aldrig och sover aldrig, han bara står där eller leker med min son. Han är ganska söt och min son kan köra med honom, typ tvinga honom att hämta mat eller städa rummet. Bra kille det där. När min son var mindre var även han det, man lixom växer upp med sin låtsaskompis.

Om man är en jättebra sim kan man göra ett elexir som man kan ge till sin låtsaskompis, då blir han synlig för alla. Jag ska kanske göra det eller så ska jag döda honom, har inte bestämt mig.

Mitt nyaste tillskott är den här lilltjejen, ful va?? Har inte mycket att säga om henne

Ungefär såhär såg hon ut förut, fast det här är fannys unge:) Så går det när man laddar hem kläder, så tänk efter innan ni gör det. Ni förstör barnen för all framtid!!! När man kommer hem med barnet från sjukhuset är det bara en enda lång pinne. Då måste man lägga pinnen på golvet och göra ett fusk så det växer upp. Sen måste man byta kläder på det. Det är alltså kläderna som gör så att dom blir sådär fula, dom råkar få på sig vuxenkvinna kläder och då går det sådär illa.

Nu ska jag fortsätta spela hej då

Kommentarer
Postat av: fanny

om du håller in shift och klickar på ditt barn så kan du ändra den i skapa en sim så behöver du inte ha ett fult barn

2011-08-10 @ 13:11:13
URL: http://faannnylindahl.blogg.se/
Postat av: sandra

åhh tack fanny the sims master

2011-08-10 @ 17:07:50
URL: http://saandral.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback