det eviga tjatet om mitt hår

Hello I'm finally home. Har varit i skolan, stan, frissan i typ två timmar så jag är heeelt slut. Men men mitt hår är för första gången ever en ganska jämn färg, äntligen. Ungefär 4000 kr senare har jag gått från mörkt till ljust. Fyhelvete vad pengar!! Håret har iallafall en längd som kan liknas med hår på en nyfödd. Tjockleken kan liknas med en nål.


vet inte om det är värt att jag lägger in den här bilden för jag har verkligen inte vitt hår hehe. Och topparna är inte sådär risiga??? det tjorvade sig lite Nu ska jag köpa hår

Kommentarer
Postat av: CISSI

4000???????!!!! de får man mycket kläder för!!??

2011-08-30 @ 18:32:07
URL: http://ceciliaeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback