Orofluido


Orofluido Hair Oil är speciellt utvecklat av en utsökt blandning av finaste naturliga oljor från Orienten. Orofluido är ett skönhetselixir till alla hårtyper, som sveper in håret i ren lyx. Elixiret innehåller tre naturliga oljor i en utsökt blandning som snabbt absorberas av håret utan att göra håret fett eller att tynga ner det. Häll några droppar Orofluido i handflatan och fördela produkten i fuktig eller handdukstorkat hår. Doseringen anpassas efter hårets längd samt hårtyp. Kan användas i torrt hår för att att kontrollera håret och tillföra ögonblicklig glans. Den silkeslena texturen gör att oljan absorberas med detsamma utan att tynga ner håret. Kan användas dagligen eller efter behov och skall inte skölja ut.


Detta fick jag och Fanny i julklapp. Det börjar nu tyvärr ta slut (vi har överdoserat litegranna hehe). Utan detta kan jag nog inte leva längre. Efter en avfärgning och två slingningar har ju mitt hår mått bättre och jag behöver detta för att leva. Jag har alltså två alternativ - dö eller köpa nytt. Man får lent och glansigt hår och det luktar ljuvligt, så detta är ett tips till er alla från oss alla.


Kommentarer
Postat av: fanny

Okej tack=D

2011-04-24 @ 18:58:53
URL: http://fannygr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback