3 april


Igår började jag kvällen med en promenad till emma där cornet också var. Vi bestämde oss att gå till konsum för att köpa fika till emmawi som var ett födelsedagsbarn. Jag och emma tog på oss uppdraget och lämnade sjuka corny hemma hos emma.

Senare kom Emma och William och då bjöd vi på bärpaj, chips, godis & cola. Jag tittade på när dom åt, jag är rätt bra på att hålla detta godisförbud eller va tyck ni? Iallfall så hade vi jättemysigt och pratade både nya & gamla minnen! Sen for vi ut på villovägar och jag var inte i säng förrän halv 3. Det kändes som att jag var ung och dum igen, som förra året.

Idag har jag pluggat & gått på promenad för att bevisa för mig själv att jag inte är ung och dum. Det kändes skönt. Nu ska jag plugga lite till, PUSPUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback