RASMUSLK.BLOGG.SE


Rasmus skrev detta på facebook:

Ramus Lind Karlsson: Om 25 st gillar detta inlägg innan kl 10 ikväll så lovar jag att starta en blogg som jag kommer vara aktiv på! ;)

Tyvärr så hann exakt 25 stycken gilla så killen var alltså tvungen att starta en blogg. Jag tror han har en chans att bli riktigt stor i bloggvärlden, han har: snygg design, många och fina bilder, skriver jättebra.. allt som behövs helt enkelt! Så glöm inte att besöka -> RASMUSLK.BLOGG.SE <- Jag är då jätteglad att han skaffat sig en blogg så jag äntligen kan få veta vad ungen gör om dagarna....

Snart ska jag på NKB och det blir kul för jag älskar nkb med nils!! Sen har vi ingen skapande verksamhet och det är det bästa som hänt mig på länge.

TILL ALLA NI I SPSK1: VÄLJ DÅ FÖR I HELA FRIDEN INTE SKAPANDE VERKSAMHET!! Ni vet inte vad ni ger er in på.. det är det värsta jag varit mer om.. jag får vallningar av att bara tänka tanken på att sitta i den där saler.. Kom ihåg att jag varnade er!!

Nääää vet ni vad nu ska jag skynda mig till bussen.. PUUSS!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback