06.37


Igår fick jag sluta 3, tack staffan älskar dig ♥ då får jag till stan med rasmus och sen träffade vi slynan. Köpte en  beige kavaj, ett linne & ringar som jag kan visa sen om jag någonsin skulle tycka att jag har tid att fota och lägga in bilder. Efter stan for jag hem och blev arg för jag var så trött och sen kom rasmus och vi köpte tårta och åt vid älven och sen for vi hit och bara mös. När jag hade planerat att sova ringde min norska kompis och sa att han var här så jag for och träffade dom, sen satt jag med emma, sara, cornelia, signe, ida emma på kanot ett tag, alltså därför jag inte skrev nåt igår.

Fyfan så tråkigt för er att höra om mitt liv i detalj, nu ska jag jooooobbba! PUSS!


Kommentarer
Postat av: Millah Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Hej =) Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara att radera den hära kommentaren eller nå:)



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-07-20 @ 07:08:49
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback