ONSDAG


Blogg.se laggade faan
igår så jag kunde inte lägga in utmaningshelvetet. Den här dagen kan jag inte klaga på att den har varit jobbig. Först lite genomgång och sen film med bästa nisseb, sen hade vi lyckan att våran lärare hade opererat sig, synd att hon överlevde bara. Sen lite matte med karin och nu sitter jag på textilen. Behövde inte vara här idag egentligen med bästa katta ber om ursäkt med skumtomtar och pepparkakor. Kommer sakna min lilla katta. Nu ska jag snart gå till stan och ta 20 över 2an hem!! PUSSSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

Pepparkakor är så juligt. :P Brukar du baka med några annorlunda formar ibland?

2010-12-17 @ 00:46:59
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback