Dag 22 – Det här upprör mig

Vet inte hur jag ska börja.. det mesta upprör mig. Men ska försöka iallafall:
 När det inte finns mat hemma. Finns nog inget värre.. Ni kan läsa här hur det får mig att känna. Jag blir iallafall jättearg och angriper mig på första bästa människa/föremål/djur. Blir även arg om jag är jättehungrig och mamma och pappa lagar nåt skit till middag. Hungern är min största humörsfiende.

 Falska människor. Jag klarar inte av blotta åsynen ( ett uttryck jag aldrig använt mig av och vet därför inte riktigt hur det stavas) av falska människor. Och nu kommer jag på massa andra saker som människor gör så jag kan väll säga att människor i allmänhet ofta upprör mig.

Tekniska saker som inte fungerar som jag vill. Jag har typ alltid varit bra på tekniska saker om jag får säga det själv;-) *ler*. Men när det inte funkar så bra blir jag jävulskt arg och tar ofta ut det på nån annan teknisk sak te.x. kasta mobiltelefonen i sängen (har alltid varit lite rädd om mobiltelefoner, så jag har valt en mjukt underlag) eller kasta fjärrkontroller med all min kraft i golvet så de går sönder (inte riktigt lika rädd om dom). Eller så skriker jag helt enkelt rätt ut, det gör jag jävligt ofta faktiskt och jag lovar, det hjälper mot ilska!
 När någon säger att jag har fel när jag vet till hundrajävlaprocent att jag har rätt. Typ som idag när jag och rasmus bråkade om det var min pappas långkalsonger eller inte. Jag visste att det inte var det men han sa att det var det. Blev så förbannad så jag måste avreagera mig på bästa sätt: skrika alla fula ord jag kan inom loppet av en minut till en människa (i detta fall rasmus..). Förlåt mig ralle men du hade fel!!!!!! puss

Jag skulle kunna fortsättta denna lista så långt som möjligt.. Men en sak ska ni veta kära läsare: Jag kan säga hur mycket dumma saker som helst till en människa men aldrig till ett djur. För någon dag sen var jag fly förbannad på min famlij för att min ögonbrynspenna var borta. Doris ville gå ut och då sa jag: jag hoppas du dör. Jag fick såna jävla skuldkänslor och var tvungen att krama och pussa på henne och säga att jag älskade henne i en kvart. Så det misstaget gör jag inte om! Nu orkar jag inte skriva mer.

Kommentarer
Postat av: J

ler tbx

2010-12-29 @ 12:21:28
URL: http://handshakeandasmile.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback