hat till långa jävla skoldagar & viltskav.

lång jävla dag idag.
sen kommer man hem och man är jävlart dödshungrig också håller pappa på att göra viltskav. viltskav vem i helvete kom på det? Då brast det iallafall och jag blev så jävla arg att jag inte kunde göra annat än gråta och lägga mig i sängen. men sånt är livet ibland. istället fick jag äta en paj som man inte blev ett jävla dugg mätt på + godis. nu ska jag duscha, fy min jävla gud så jobbigt. eller så ska jag gå ut med hästen, jag behöver pussar av någon som luktar gott på näsan. ja så får det bli.

Sånna här dagar när allt är åt helvete gillas inte


(ursäkta mig för ett förbannat jävla inlägg med förjävla mycket svordomar)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback