Ayia napa tips


Fick ju denna kommentar som jag lovade att svara på:

HEJ tänkte fråga om du kunde göra ett inlägg om Ayia Napa, typ "bra att veta" Var ni bodde, och ja allt man behöver veta för en studentresa i maj:D TAACK!!

Men jaaaaa jag vet inte var jag ska börja riktigt. Vi bodde iallafall inte på nått ungdomshotell och inte heller på nåt barnhotell. Barnhotell är nog det värsta vi kan tänka oss, barn överallt och såna här jäävla bamseklubbar, så det är

TIPS 1. Bo inte på ett barnhotell.

TIPS 2. Vill ni ta hem en kille på rummet så ska ni bo på ett lägenhetshotell hehehe. Men annars kan ni bo vart ni vill! Vi tänkte att vi inte ville bo på något ungdomshotell, för jag trodde att det skulle vara mer fängelseaktigt. Men dom var endå helt ok! Vi bodde väldigt nära stan och det var helt perfekt. Inte för nära så man har musik dunka dunka i hjärnan när man ska sova och inte för långt så det blir jobbigt att gå!

TIPS 3. Ta emot lappar från inkastare hehe. När någon på stan delar ut en lapp blir jag alltid förbannad och skiter i lappjäveln. Men i ayia är det bra att ta emot en lapp! Tex så fick vi en jättebra lapp från en bar. Där stod ett nummer och då hämtade dom oss på hotellet och körde oss till baren också fick vi free drinks. WIIHOOO

TIPS 4. Prata ALDRIG med Charlie och Malin. Jag varnar er. Dom kör runt på en moppe och vill att ni ska fara på den brittiska partybåten. Säg heller ALDRIG vilket hotell och rumsnummer ni bor i....... dom kommer att komma hem till er.. Fortsätter med att tipsa om att ni aldrig någonsin ska åka på brittiska partybåten fyfan


Fyfan värsta någonsin.... men bad bad decisions make good stories!!! Och helvete, eve sa nyss att man såg charlie och malin på bilden, så nu har jag ringat in dom så STAY AWAY FRÅN DOM ÄVEN OM DOM KÖPER CHAMPANGE ÅT ER!!!!!!!!!!!!!

TIPS 5. THE FIRST RULE OF PARTYING IS - THERE IS NO RULES


Jag avrundar här för jag vet inte vad mer ni vill veta

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vars är tröjan från som du har på ''Nykter på fest'' Jätte fin iallafall:-)

2012-01-25 @ 18:52:22
Postat av: A

Tack!! Perfekt! :D

2012-01-25 @ 22:00:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback