aldrig mera alkohol


Hej Läsare. Förlåt för att jag inte uppdaterat något idag men jag har haft den jävligaste bakfyllan, någonsin. Och allt på grund av en grönaktig dryck - absint. Fyfan inget jag rekommenderar alltså. Just nu ligger jag i sängen, har legat i fosterställning hela dagen, det har varit omöjligt att stå upp. Håller på att hungra ihjäl, har inte ätit nånting, fick inte ens behålla vattnet jag drack hehe. Men men klockan är 5 och det är först nu jag börjar bli lite normal, eller ja normal bakfull:)

Ikväll blir det fest!!:) Skoja bara. Aldrig mer fest

Kommentarer
Postat av: Anonym

skriv ett inlägg hur du sköter löshåret? :D alltså du verkar ju sätta in det varje dag, måste du hela tiden styla det? varje gång jag haft det måste jag tvätta ur all hårsprayy och locka om =nött direkt

2011-10-01 @ 22:44:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback