Rebecca Minkoff

Jag kollar på designerväskor MINST en gång per dag, det är helt och hållet sann fakta. Har ni förresten något tips på någon svensk webshop som har bra med designerväskor? Fast förmodligen har jag isåfall redan varit inne på den sidan, men tycker det finns jävulskt dåligt om svenska sidor!!! Och jag är rätt för att beställa från andra länder

IALLAFALL , Rebecca Minkoff går ju att hitta ganska lätt i det här landet och jag skulle vilja ha AAALLA här ovanför. Den längst upp till höger var jag fakitskt jävligt nära på att beställa en gång när jag var deprimerad och behövde tröstshoppa hehe. Tycker den är så jäkla snygg med sina guldiga detaljer och ser ut att vara i en perfect size. Men jag klickade faktiskt ner sidan innan jag hunnit trycka på "beställ" för jag insåg att jag faktiskt inte har 3 och ett halvt tusen att lägga på en väska just nu hehee....... synd.

Sen alla dom andra väskorna hade varit PERF att ha på sommarens alla partyn!! Åh jag önskar att jag var miljonär eller iallafall hade en rik kille. I värsta fall skulle jag nöja mig med en sugardaddy ifall jag kunde avstå från de sexuella kontakterna.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej ! Jag fattar mig absolut inte på rapunzels hemsida och jag har egentligen bara en fråga.. Har du någon aning om vad det ungefär skulle kosta mig att sätta i löshår på samma sätt som du har + en färgning.. Och vad kommer det att kosta när jag åker tillbaka för att ta ut håret utan att sätta i nytt? Tacksam för svar:D

Svar: Priset varierar alltid på hur mycket hår du ska ha samt vilken kvalité du väljer. Men skulle tipsa att du väljer deras " Gör om mig "erbjudande pris 5 500 kr" som går att välja när du klickat på boka. Då ingår färgning + upp till 120 slingor :)
Sandra

2015-01-20 @ 18:06:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback