I'm a Belieber


Hej!! Redan torsdag idag och jag blev glad som en lärk-jävel när jag kom på det! Sååå idag har jag jobbat, sen har jag varit på en av mina favoritplatser förutom disneyland: Solbacken. Jag hade tänkt köra dit på egen hand men min mor tyckte hellre att min lillasyster skulle köra för att hon tycker att jag är en opålitlig chaufför, speciellt i vinterföre. Alltså jag tycker inte att jag är dålig egentligen, jag har bara blivit livrädd i trafiken hehe.

Så syrran skjutsade mig hihihihi men kul med sälle av henne beacuse i love her. Vi besökte Ica Maxi och Systembolaget. Köpte bland 2 pepsi för 20kr och ingefära. Tycker ni det är intressant att veta vad vi handlar på mataffären?? Det hoppas jag ni tycker

Sen har jag även hunnit men en tripp till solariet. Det var jobbigt och äckligt som vanligt :) Nu hade jag tänkt sova så jag kan vara en glad lärk-jävel imorrn me! Alltså jag pratade ju om mina sömnproblem och sa att jag trodde att det kanske kunde bero på mitt val av ljudbok innan läggdags, och det måste ta mig fan ha varit det för igår gick jag tillbaka till Astrid Lindgren och barnen i bullerbyn. Somnade på 2 sekunder, sååå sköööönt tack Astrid dig kan man alltid lita på gumman.

Annars har jag inte så mycket mer att berätta, eller just ja, hann med en till grej idag. Jag fotade nya bilder till bloggen med Justin:


Jag sa till honom på skarpen att DU FÅR INTE RÖRA MIN RUMPA JUSTIN!! Tror ni han brydde sig?? Såklart inte.. karlar alltså... men men, good girls love bad boys 

Kommentarer
Postat av: Mor

Bjud hem Justin i helgen så ska jag ta ett snack med den där lilla bortskämda skitungen

2015-01-08 @ 23:37:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback