FRIYAAY


Gud endå i himmelen. Äntligen blev det fredag och nu är det bara ca 1 och en halv timma kvar tills jag får kila hemåt. Vill egentligen bara ta på mig mysbralla jävlart dirääkt jag kommer hem men först måste jag försöka hitta en outfit till helgens bravader. Igår provade jag kläder i typ 2 timmar. Fattar inte hur det kan vara samma visa varenda jävla vecka hehe. Mycket kläder men inget att ha på sig LOL

När jag hittat en outfit vill jag bara ta på mig mjukisbralla och kasta mig i soffan med en godispåse. Vi får se om jag hinner med det för det här med att välja en outfit kan ta 5-7 timmar. Men ifall jag hittar en bra outfit och hinner slappna av, har ni nåt bra filmtips????? var skitlänge sen jag såg en bra film. Vill ba se nya hungergames !!! NU ÄR DET INTE LÄNGE KVAR TILLS DEN KOMMER PÅ BIO WIHOOOOOO

Jaja hej då simma lugnt i helgen <3 <3 eller så tar ni det inte lugnt och festar på så det står härliga till

Kommentarer
Postat av: Melinda

åå vad fin du är :O

2014-11-07 @ 16:04:16
URL: http://melindaslife.for.me

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback