monday is a whore

Såhär positivt tänkte jag börja det här inlägget. Nej men det har inte varit en så dålig dag jag tyckte bara det var ett kul citat att kalla måndag för whore hehe. Jag har iallafall varit på jobbet den största delen av min vakna tid och har nyss kommit hem och hoppade i pyjamasen på en gång. Nu hade jag tänkt se "när livet vänder" en bra serie från svt som jag kan tipsa om när jag ändå är igång. Den är hemskt och gripande och det är ingen reklam


Har inga nya bilder så jag bjuder på en snap på mig och lilla lisa när vi pussas. Alltså min största önskan när jag fyller år på fredag är att få en liten vovve i paketet, jag skulle bli så obeskrivligt glad och känna livslust igen. En hund och en chanelväska - det skulle vara en komplett 21årsdag...

Ni kan förresten gärna skicka snaps till mig:D "saandrali" heter jag där. Jag tycker det är jättekul att kolla på bilder men är ganska dålig på svara ibland. Nu vågar jag skriva ut mitt snap-name här för nu har jag fått lära mig hur man blockerar människor. Förut visste jag inte det och det var en jobbig tid då det var en 13åring som skickade bilder på sitt kön som jag inte ville se. Så helst inga kön-bilder man andra roliga saker kan ni skicka. Te.x på djur och natur

Nää nu ska jag sova vet ni vad, imorgon börjar jag 07.30 , herregud så tidigt. Speciellt tidigt för mig då jag gärna kliver upp i god tid innan avgång. Med god tid snackar jag ca tre timmar hehe. Nightynighty whores<3
 

Kommentarer
Postat av: Mor

Vad sägs om en hund i en chanelväska? Försök att smyyyga när du är uppe i gryningen...pleeeze

2014-05-05 @ 21:54:27
Postat av: ewa

Du får låna Liza när du vill..

2014-05-22 @ 13:49:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback