BEAUTYNEWS

 
 Igår hämtade jag ut ett paket innehållande detta:

Primer "The Porefessional" från Benefit, köpte ju denna i London och har insett att vi inte kan leva utan varandra. Den jag köpte börjar sjunga på sista refrängen så blev tvungen att investera i en ny!!

Mascara "They're Real!" Också från Benefit och som jag också köpte i London hehe... Men denna var en gratisgrej man fick med :D Och eftersom jag redan hade en så var jag snäll nog och gav denna till min sis

Bronzer "Hoola" från Benefit, Den här är så sjukt jävla hypad och jag har länge velat testa den. Nu är det gjort och jag förstår varför den är så älskad av alla brudar världen över, den är bäst !!!!!!! Färgen är perfekt, det är inge skimmer och den är väldigt pigmenterad så man behöver inte mycket, tur det för då räcker den länge då den var jävligt dyr

Highlighter "Mary-Lou manizer" från The Balm. Också en väldigt hypad grej som jag velat ha läänge och jag har inte haft någon highlighter alls så det var ett bra köp. Skitfin är den verkligen!!

Borstar från Real Techniques, bra borstar är A och O i en kvinnas liv helt enkelt!!

Är så nöjd med mina köp och ser fram emot en framtid tillsammans. Nu ska jag se camilla läckbergs film isprinsessan. Har nån sett den? Den suger säkert. Men jag har lyssnat på ljudboken och den är så jääävla bra. Jag säger så om alla ljudböcker jag lyssnar på hehe men dom är ju det. Jag har tyvärr inte lyssnat  klar på ljudboken så nu kommer jag få veta vem mördaren är.... SPÄNNANDE

Kommentarer
Postat av: Anonym

vars beställde du ifrån? :)

2014-02-24 @ 15:35:23
Postat av: jennifer

Åhh så spännande vill ha allt det här!!!

2014-02-25 @ 12:54:41
URL: http://www.jenniifer.webblogg.se
Postat av: Madeleine

Jag har samma borstar och dem är superbra :)) Den där pore professionell måste jag fasiken prova snart!

2014-02-27 @ 14:24:56
Postat av: Anna

Vars har du beställt benefit från?:)

2014-03-04 @ 17:35:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback