love fridays

Yeyyy äntliiiigen helg och jag är ledig hela helgen ♥ Haft en skön arbetsdag och slutade redan klockan 15.30. Det enda jobbiga var att jag var tvungen att åka buss från jobbet........ jag HATAR buss, jag HATAR att stå ute och frysa och som pricken över i:et hade jag en arg muslim bredvid mig medans jag väntade. Menmen jag tog mig till stan iallafall för att köpa en ny kofta för jag råkat supa bort min på klubben tyvärr.

Sen plockade mamma upp mig och vi for på bibo och kom hem med fina sänglampor. Det var dagens shopping det, kanske inte så kul nej jag vet. Nu har jag nyss kommit hem och tog dirääkt på mig warm clothes och la mig under täcket. Fy endå i apan så kall jag varit idag och är fortfarande. Ska nog ta till med mitt enda botemedel: varm dusch tihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback