Hej mitt jävla vinterland...

..... Nu är jag tyvärr här.. Jag hatar vinter. Det här är en bild från imorse från en mindre kul morgonprommis.

Idag har jag haft full rulle. Bland annat har jag varit på stan och uppdraget var att hitta en överdel åt min mamma som hon kan ha på sig på restaurang. Lättare sagt än gjort då hon är väldigt kräsen hehe. Det slutade iallafall med att jag kom hem med en leopardmönstrat morgonrock... åt mig själv. Hehe så det kan gå

Sen har jag varit förbi läggan med grejer och sen hann jag bara hem å äta innan jag for iväg på jobb och kom hem alldeles jävla nyss. Och nu ska jag sova med min lilla kille (min katt, som ni borde förstå om ni är trogna läsare). Imorgon är jag leeedig så jääävla skönt. Så nu ska jag sova och vakna när jag vill. Sova är så jävla skönt alltså hehe. Men först måsta jag kolla om det kommit in några nyheter på stardoll hej då godnatt

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart bor du?

2013-11-08 @ 09:45:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback