sommar, sol & snygga muskulösa tatuerade killar

Hejhej!! Happy friday everybody. Jag har haft en lovely day. Jobbade en stund hehe och sen fick jag sluta tidigt!! Tog bussen hem för en löprunda och bananpannkaka till lunch och sen tog jag bussen igen för att träffa upp polaren Sebbe. Vi chillade vid älven och det var varmt och skönt som fan. Jag kunde till och med ha shorts utan att frysa ihjäl!!! Sen fick vi även finbesök av emma & hampus som också ville leka i solen.
 
När klockan blev dags fick jag hämtning av mamma och vi får på ica kvantum, en rolig butik. Det roligaste vi köpte var minimaränger och sugrör. Sen började våran bil koka tre gånger under hemfärden, att man ska måsta ha gammalt skit. Nu har jag nyss kommit hem efter att ha varit med pappa och hämtat den ANDRA bilen på verkstaden, antingen har vi bara jävligt otur i våran familj eller så måste gud verkligen hata oss.
 
Nu är det middagsdags
 
 
Min kompis Sebbe från idag när vi chillade vid älven och mecka en fet

Kommentarer
Postat av: Mor

Ja de må jag säga var ett par rejäla överarmar! Dom skulle han ha haft när han flyttade det supertunga skrivbordet till kontoret han hyrde av mig ;)
Fråga: "Mecka en fet" vad är det? Låter suspekt och kriminellt

2013-05-24 @ 20:27:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback