shopping

 
1. Kjolar från H&M. Har länge varit på jakt efter en leopardkjol och blev överlycklig när jag hittade denna fina för endast 99kr. Var även tvungen att köpa en svart då den var himla fin OCH billig och jag har svart-kjols-brist i min garderob faktiskt.
 
2. SHORTS. Dom är från förra årets sortiment JAG VET. Men tycker dom är så stilrena och söta med den lilla volangkanten. Dessutom var dom på rea för endast 49kr!!!  Bingo Bingo. Blir perfekt i sommar både till fest och vardags
 
3 & 4. Armband som blir fina på armarna i sommar när jag är brun som en kaka
 
5. EN SVART JÄVLA KOFTA!!. Vet ni hur länge jag har letat efter en vanlig svart kofta??????? I något som känns som 10 år. Därför fick jag nästan hjärtstillestånd när jag hittade den här fina för endast 199kr!! Sitter helt perfekt på och är i ett jätteskönt material. Den är bättre än vad jag någonsin kunnat önska. NÖJD TJEJ de e jag de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback