Outfit & Funderingar

Kvällens outfit
 
Den här kvällen har varit ett helvete, varför vet jag inte men jag har varit på flänn-humör. Det började redan när jag läste en tidning, sen urartade det på kvällen och jag grinade som en bränd ginger i afrikas öken. Då hade jag tänkt gå och lägga mig, men sen kom jag på att det förmodligen inte skulle göra mitt liv bättre. Så istället for jag och träffade tjejerna en stund vid älven och sen åt jag banana-split med la familia. Så nu känner jag mig lite bättre, förutom att jag är så sjukt trött. Kanske för att jag snittat 4timmas sömn per natt, jag behöver minst 10. Men imorgon är jag ledig och då planerar jag att sova till nån gång vid 16-tiden ungefär för att ta ikapp all förlorad sömn.
 
Nu är jag ledig i 4 dagar framöver & det känns - åt helvete. Vi hade ju egentligen planerat att besöka yran och det är därför jag sökt ledigt, men nu blir det inte av och nu har jag ingen plan alls och det ger mig ångest gånger tvåtusen. Försökte fråga min mamma om råd vad jag kan hitta på, hennes tips var att storstäda mitt rum (det är alltid hennes första förslag som jag alltid avböjer) & göra is. Göra is kanske blir av, is är ju väldigt bra att ha, men kanske inte något man kan roa sig med en hel dag. Jag måste nog skaffa mig en hobby, det jag funderar på just nu är 1. Inlines med stavar 2. Narkotikahandel 3. Keramik. Vi får se vad det blir i slutändan
 
 
Nä nu hade jag tänkt förflytta mig till min säng fast det kändes väldigt jobbigt, men det kommer vara värt det. Vi hörs kanske imorgon ifall allt år enligt planera. Nattinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback