djur-söndag

Två av mina söta djur ♥
 
Idag vaknade jag upp, utvilad och inte bakis - jävligt skönt. Så jag tog min hund och gav mig ut på en promenix i skogen. Det är ganska jobbigt att gå med hunden för hon lever alltid sitt egna liv och skiter i vad jag säger. Tappade bort henne och fick leta och skrika i en kvart!!!! Innan hon ville visa sitt tryne. Och då fattar hon inte att hon gjort något fel utan hon var glad ändå... hundracka. Sen myste jag med hästarna. Stackars lilla beis har fortfarande ont i sitt ben och har bandage :( lilla gumman<3<3

Nu SPÖREGNAR det ute så jag är med bullen min katt och vi ska spela sims. Jag har en riktig djur-dag idag och de är ju kul hihi. Och sims är ännu roligare, har inte spelat på flera år men nu har fanny hjälpt mig så nu jääävlar. Väntar bara på att det ska installeras klart sen ska jag tända ljus och spela, mysig söndag hihi

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur installera man det? kan du hjälpa och säga hur man gör

Svar: Fanny har köpt det och sen typ laddat upp det på nån hemsida?? Eller nåt. Jag fattar inte så mycket så jag kan tyvärr inte berätta hur man gör :(
Sandra

2013-07-22 @ 20:35:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback