TISDAG

 


Tisdag idag. Jag har varit på ett hemligt mission (håll tummarna som sagt) Sedan fick jag plötsligt ett kul sms av en kompis "hej är du på stan". Kompisen var Emmawi, så jag mötte upp kompisen på stan och vi fick en kul tid ihop och båda var lyckliga och njöt av varandras sällskap. Visst låter det lite som en lovestory?? Det är för att våren är kärlekens årstid och känslorna sprudlar. Alltså vädret gör så jääääävla mycket, nu är det hela 7 plusgrader ute och solen skiner!!!! Och jag skiner lika mycket som solen. Livet är allt bra ibland. Speciellt den här dagen

Nu är jag i hemmet, har ätit lunch och ser sex and the city. Håller på att pilla med min nya data, är ju så jääävla mycket man måste installera? T.ex. fonts. Fonts är det viktigaste på en data. Så nu ska jag fortsätta med det innan jag ska iväg på jobb. Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Emma

Visst var du i magaluf i somras? Vad tyckte du? Ska boka resa till sommaren och funderar på magaluf!

2013-02-26 @ 22:09:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback