Mormorkalas och glitterskor

Godafton kompisar. Idag har jag jobbat som sagt, slutade ju egentligen 12 så då stressade jag som fan för att fara och göra nytt pass. Sen tillbaka till jobbet för jag trodde jag skulle bli tvungen att jobba övertid men det visade sig att jag inte behövde det. Så jag for fram å tillbaka i onödan men skönt ändå att få sluta tidigt. Då for jag raka vägen hem och dog i soffan. Har sån sjuuk huvudvärk. Tror det är pga att jag har fult hår, har läst att fult hår bidrar till huvudvärk och många andra sjukdomar. Så jag har försökt p-napa lite men jag är inte så bra på det. Istället har jag städat, kokat knäck och snackat skit med min syster.

Nu vilar jag huvudet igen och sen kommer släkten hit på keläs för att fira mormora. Jag hoppas mormor har med sig en present till mig : lussebulle

På tal om kalas för min mormor, snygga nyårsskor va??? Mycket nyårssnack här på bloggen men det är det enda jag har i mitt shopping-sikte. Dom här skorna piffar ju upp vilken klänning som helst så det räcker ju att ta på sig den lilla svarta och sen är man fit for fight! Själv tror jag att jag ska ha samma sko som förra året, dom är sjukt snygga, satans höga, jävulskt höga och helt omöjliga att gå i. Visst låter det bra? Det är ju faktiskt bara nyårsafton en gång per år
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

dom där finns på members nu för typ 139 spänn:)

2013-12-11 @ 20:23:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback