All I want for christmas..

Alltså den här lilla sötproppen får mig att smälta... gud så glad jag skulle bli om jag hittade den under granen på julafton. En gång fick jag faktiskt en hamster inslagen i ett paket så det skulle ju inte vara helt omöjligt.

Jag har lärt mig att ett liv utan djur inte är något liv. Jag har levt i 20 år med djur vid min sida och nu har jag varit utan i snart en månad och jag orkar inte längre. Jag behöver någon mjuk och fin att busa och mysa med <3 Helst av allt skulle jag ha doris och bullen här men jag vet att det inte går.. Snart kommer jag nog få någon sinnesrubbning och fånga en skata eller råtta eller något bara för att ha ett djur!! 


Herre jesus christus så trött jag är, och utsvulten och uttorkad. Nu ska vi till pappa och äta tacos


Kommentarer
Postat av: Mor

Även såna där små söta kommer någon gång att tömma analsäckarna

2013-12-19 @ 19:37:55
Postat av: sebb

hahahah A-K

2013-12-20 @ 01:08:43
Postat av: Anonym

Har era föräldrar skilt sig? Är det därför ni flyttat?

2013-12-20 @ 07:50:02
Postat av: FlizanLizan

Åhh vad söt :D

2013-12-21 @ 22:45:35
URL: http://flizanlizan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback