ute i skogen där är det toppen vandra och njut

 
Ja hej. Jobbade till 9 ikväll och sen hade jag plan på att sova. Men sen tog jag förnuftet till fånga och gick ut i skogen istället. Många tycker att jag är ganska sär som är ute i en mörk skog ensam om kvällarna, det tycker jag också. Men jag älskar fan skogen och har alltid gjort det. Det är ju så harmoniskt och mysigt i skogen. Om ni är ledsna är det mitt bästa tips: gå ut i skogen, helst i mörkret. Det underlättar ifall ni känner till skogen fär att undvika att gå vilse, men skulle ni ändå göra det vet ni vad som gäller: krama ett träd.

Nu är jag iallafall hemma igen, genomfrusen. Helvete är det vinter nu?? Nu ska jag iallafall se på nåt program sen sova. Vad ska jag se?????????????? har ingen serie på g just nu och de suger. Måste börja se nån ny. Ska kanske se efterlyst nu det är ett av mina favoritprogram för förut var jag kär i Hasse Aro. Nu är jag kär i Isak Gidlöf och det är ganska jobbigt i nuläget för jag har inte träffat honom sen i fredags vid 14-tiden. Så nu ska jag sova ensam och fortsätta sakna honom......................................

Imorgon har jag sovmorgon till 8 yeeey!! godnatt på er mina änglar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback