dagens

 
Idag har jag sett ut såhär, lite som en cowgirl i klackar. Har varit på stan och uträttat ärenden och hämtat hosmedicin hos isse. Kom nyss hem!!!!!!

Idag är en bra dag, vågade väga mig för första gången sen jag kom hem från magge, och det är typ 1,5 vecka sedan. ( Fan är de så lite?? Känns som de var år sedan jag var i sol och värme. Tur att jag far till turkiet om en vecka då hehe. ) Har haft sån ångest efter resan och tänkte att jag typ gått upp 4 kg efter all jävla alkohol och alla drycker fulla med socker. Men nej, jag hade gått ner ett kg. Så det är mitt bantningstips till er eftersom ni ofta frågar. Drick alkohol en vecka i streck, helst dom sötaste och med mest socker i. Haha nääääää har säkert bara varit extra noga sen jag kom hem 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback