today's

 
Har äntligen fixat en helkroppsspegel hos isak. Att leva utan en sådan har inte varit lätt kan jag lova!! Idag har vi iallafall varit och hämtat min kamera som jag glömde på viking. Den hade nästan slut batteri så dom har säkert haft kul åt mina outfit/fest/utomlands-bilder :S

Nu har isse farit och jobbat och lämnat av mig i hemmet.. saknar honom redan den lilla läckerbiten. Nu ska jag sminka mig och fixa med min nya garderob!! Har redan smink men glömde ÖGONFRANSBÖJAREN hemma. Jag kan inte leva utan böjaren. Är typ hellre helt osminkad än att sminka mig utan ögonfransböjare!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: sebbe

en bra och bekväm byxa.

Svar: ja tack
Sandra

2012-10-08 @ 14:50:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback