katten

 
Jag mår fortfarande röv, helt sjukt. Istället för att må illa har jag fått väärldens huvudvärk. Jag sa att jag inte ska dricka på länge, nu har jag bestämt att jag aldrig mer ska dricka, någonsin. Att 4 cider kan få mig att må såhär förbannat dåligt gör mig så guuu förbannad!!!!!!!!!!!! Skulle jag kunna göra smileys nu hade jag gjort den nya röda med svart hår

Nu är jag iallfall hemma en sväng och har duschat och så. Håller på att se en jättebra film med lilla bullen. Men snart slutar isse jobba och då hämtar han upp mig, äntligen återförenade ♥ Har varit en jobbig dag utan honom. Vi ska se solsidan, såg det inte för isse jobba ju och jag ville se det man han hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback