Festoutfits - bland det svåraste en tjej gör i sitt liv

 
Jag idag på jobbet. Skojja ba jag har gjort mig i ordning för fest. Fan jag ser alltid tjock ut i strumbyxor, jag kan nog inte ha klänning ikväll. Saknar tiden med barbent

Efter jobbet ska jag på fest. Men jag vet inte om jag ska dricka alkohol ännu. Alkohol är inte så kul längre. Jag blir bara illamående, trött, ful och inte nog med det så är det världens kaloribomb. 

Och sen hatar jag att inte kunna köra bil. Lagen mot rattfylla måste vara den sämsta av sveriges lagar. Nää skoja det är jättebra man får helt enkelt välja, antingen fest eller bil. tyvärr.

Nu är jag på jävligt dåligt humör pga. denna jävla bild. Nu måste jag gå och leta en ny outfit innan jobbet... åhhh inte lätt liv att leva bye



Kommentarer
Postat av: Anonym

du ser verkligen inte tjock ut!

2012-10-06 @ 15:48:57
Postat av: Anonym

Tjock??? Vars då? Du är ju hur smal som helst, nästan FÖR smal skulle jag säga. Ta det inte fel, du är fortfarande jättefin men säg fan inte att du är tjock då blir jag arg

2012-10-06 @ 16:10:46
Postat av: -

Sluta tjata om att du är tjock för det är du verkligen inte! En del saker behöver man inte skriva även om man tänker det? Ps. Snygg rumpa i bakrunden xD

2012-10-07 @ 11:47:33
Postat av: Lisa

Hur har du fått så smala lår??? Jag har försökt länge men ingenting funkar! Hjäääälp!!!

Svar: oj lilla vän, själv tycker jag inte det och har inte gjort något speciellt så kan ej hjälpa dig!...
Sandra

2012-10-07 @ 18:50:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback