lördagsoutfit

Idag vaknade jag upp till ett regn- och ruskväder. Då tänkte jag såhär "idag är en perfekt dag att ha jättehöga sommarklackar". Och så fick det bli. Idag har jag haft ett ärende, att lämna tillbaka en byxa som tyvärr var för stor. Men till min stora glädje fanns det nu en mindre byxa så jag bytte helt enkelt bara hihi hoho!!

Såhär har jag sett ut idag. Byxan köpte jag i en stressad situation och haffade bara åt mig dom utan att prova. Men bra blev dom ju och jag har länge länge velat ha en mönstrad byxa. So fetch. Härmade Victoria Törnegren med att sätta fast byxa i sko för jag tyckte det var en riktigt snygg detail.

Nu är jag hemma hos min boyfriend, han är med en polare och jag ser på män som hatar kvinnor. Kvällen är oklar men det blir nog inte fest för jag festar aldrig. Jag tror jag ska börja festa igen med eller utan kompisar. Hej dåå vi hörs!! 

Kommentarer
Postat av: Mor

Du måste komma hem för jag har jätteont i magen och mest troligt kommer jag att dö! Om jag överlever...ska du med på Solbacken imorrn?

2012-11-10 @ 18:51:54
Postat av: Mor

Jag kunde inte svara när du ringde för jag hade kollapsat på toan. Blev glad att du hade ringt för jag trodde du var orolig, men du ville alltså låna...pepparkaksformar???

2012-11-10 @ 19:47:28
Postat av: Mor

Du behöver inte komma hem. Det känns bättre nu, det var nog ett gallstensanfall.

2012-11-10 @ 20:42:45
Postat av: Mor

Hoppas du inte varit alltför orolig.

Svar: Mor lilla mor, du vet kanske att jag äger en egen mobiltelefon? Det är ju faktiskt du som köpt den åt mig. Där är det lättare att nå mig än via min blogg faktiskt. Kramar från din förstfödda
Sandra

2012-11-10 @ 20:43:31
Postat av: Mor

Mobilen var ute i bilen och jag klarade faktiskt inte att gå dit

2012-11-11 @ 11:39:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback