eran vanligaste kommentar

jag om shortsen:
hejsan!, ursäkta att jag kommenterar här.
men du är gryyymt vacker sandra
och gryyymt smal!
måste bara fråga hur fan bar du dig åt att gå ner i vikt på så koort tid?
visst du va aldrig fet, men tjockare än nu
nu äru ju nästan pinn smal. snälla ge mig tiiiips

Fick den här kommentaren av en söt läsare av saandral.blogg.se. Och du inte ska du ursäkta för att du kommenterar, jag blir jätteglad hehe!!! Så alla måste kommentera, fast inte dumma kommenterarer då lägger jag ner. Iallafall så det ni oftast kommenterar är just detta - hur går man ner i vikt?? typ. Har aldrig riktigt svarat då det ändå är lite känsligt men kan väll kortfattat säga att jag gjorde såhär

Bestämde mig till fullo, vet faktiskt inte hur jag lyckades bestämma mig?? Eller jo just fan, tror det var när jag vägde mig på ungdomsmottagningen hehe....

Slutade äta kolhydrater, vet inte hur jag kom på att jag skulle göra det, hade väll hört att det funka? Men i början åt jag ändå typ hårdmackor som innehåller skitmycke kolhydrater. Och har ändå ätit typ nötter, jordgubbar, hallon. På sista tiden har jag dock skippat allt sånt också, det ända jag unnar mig är sugarefree red bull som innehållar 0 g kolhydrater hehe.

Tyvärr så blir detta med att inte äta kolhydrater en slags psykisk sjukdom, vet inte vad jag skulle göra om jag åt en potatis, förmodligen dö. Brukar ibland drömma mardrömmar om att jag äter en godis och då vaknar jag med världens jävla ångest. En gång åt jag halstablatter utan att kolla vad de innehöll och när jag gjorde det och såg hur jävla mycket kolhydrater det var började jag flänna. Så nu för tiden har jag det väldigt jobbigt vid förkylningsperioder. Det är iallafall jävligt jobbigt att alltid kolla vad allt innehåller, fast jag kan typ allt utantill nu. Äter typ inget som innehåller mer än 5 g kolhydrater per 100 g. Förutom när mamma lurar i mig nånting :@

Började röra på mig. Detta vet väll alla redan, men man behöver ju faktiskt inte typ fara till nåt jävla gym varje dag utan det kan räcka med att typ gå med hunden, de är de enda jag gjort iallafall.

 


Fyfan skulle egentligen hellre dö än att lägga ut den där bilden men nu gör jag de ändå så ni kan se skillnad. Har gått ner typ 23kilo, låter jävligt mycket men jag ser inte så stor skillnad i spegeln. Tyvärr så vet jag ju att jag kommer måsta leva på diet resten av mitt liv, kan lova att jag är avundsjuk på er som äter vad ni vill och inte går upp i vikt............ men jag får lov att acceptera mitt öde.

Nu MÅSTE jag skriva en debattartikel, skynda er att läs detta då jag mest troligt kommer ta bort de här inlägget

Kommentarer
Postat av: vilton

Sluta räkna kalorier!

2012-03-20 @ 19:44:53
Postat av: mallebo.com

Oj det där hade jag ingen aning om! du som har så fin kropp :)

2012-03-20 @ 19:54:14
URL: http://mallebo.com
Postat av: Rebecca

Goooo sandra!! Sjukt fin på båda bilderna:)

2012-03-20 @ 20:00:08
URL: http://rebeccaahenriksson.blogg.se/
Postat av: Anonym

hur lång tid tog det för dig att gå ner så mycket? du är väldigt fin!

2012-03-20 @ 20:11:09
Postat av: frida

Jag vet inte vem du är och du vet inte vem jag är, haha. Jag har iaf börja läsa din blogg på senaste tiden och gillar dig starkt. Och nu ännu mer, fan vad starkt av dig att lägga ut det här inlägget. Det är ett känsligt ämne och därför ska du ha cred för de:)

2012-03-20 @ 21:16:46
Postat av: emma

Du är så fin!! :)

2012-03-21 @ 09:17:05
URL: http://emmaboo.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tyckte du var vackrare innan..

2012-03-21 @ 17:44:30
Postat av: Anonym

Jag så sjukt imponerad av dig! Bra kämpat! Dock låter det rätt farligt i det stadiet du är nu, att du drömmer mardrömmar om det och som du säger så kan du inte ens äta EN halstablett, du blir inte ful bara för att du äter lite kolhydrater, kom ihåg det! :) Jag vet att det är svårt att inse, been there done that så att säga men det gör inget om du äter lite en gång i veckan för det där kan lätt gå utför.



Sen har jag bara en fråga, hur går det när du dricker alkohol? Tänkte för du äter ju inga kolhydrater och alkohol innehåller ju rätt mycket. Och Sandra, glöm inte att du är suuuper vacker! :)



2012-03-22 @ 16:14:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback