TORSDAG

Det här är ingen kul outfit, inte alls. Men jag tar endå kort så ni ska fortsätta läsa min blogg....:P Linnet är typ neonneon men det framkommer inte på bilderna, sorry fanny men din kamera är inte så jävla bra. Och våran andra kamera är trasig så jag har det inte lätt...

Jacka - Gammal jävel som jag köpte för en liten peng på H&M

Linnet - Fannys från bikbok

Byxa - Gina

Sko - H&M, har klackar idag så det ska se ut som att jag har långa ben, lyckas väll sådär om jag ska vara ärlig..

Scarf - Mamma köpte den åt mig typ i ettan?? tack fashion-mama

Men iallafall, godmorgon på er!! Jag har typ varit klar länge, sitter och ser sex and the city nu. Idag är det projektmässa at school och vi ska inte vara med utan bara gå runt och kika. Värt att vara där men ellenor var jävligt noga med närvaron så det är bara att fara. Blir kanske en lunch på stan också?? Om jag hittar pengar. Längtar tills mitt jävla kort kommer, hur lång dit brukar det taaaa?? Nu måste jag försöka hitta pengar. Vi hörs antingen på skolan eller när jag är hemma igen, kisses ♥

Kommentarer
Postat av: - pouline △

snyggt!

2012-03-29 @ 12:28:49
URL: http://poulines.se
Postat av: Mor

Fashionista!..precis som sin mor.

2012-03-29 @ 13:55:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback