sebb

Hejhej bloggen. Nu har jag gjort mig ready to sleep, finns typ inget bättre än att ta bort sminket, sätta upp håret, ta på pyjamasen och sen lägga sig i sängen. Ikväll har jag som sagt hängt med sebb, vi fick även med oss emmawi ett tag, så vi har varit på kåne och sen suttit ute i urs och rullat en nice. När vi var nöjda dumpade vi wi och for hem till mig och chilla. Han for nyss och nu ska jag sova


Sebbe är av det manliga könet men endå en av mina bästa polare. Han är singel och därför tycker jag att ni söta tjejer som läser min blogg ska stöta på honom. Men jag förstår att ni först vill ha lite information om honom so here you go:


Namn: Sebastian Elias Larsson
Ålder: Fyller 19 den 27 april
Hårfärg: Mörk
Ögon: Mörka
Ursprung: Svensk/Marockan (samma som Kenza alltså, dessutom är han vän med kenzas lillebror på fb och dom har pratat med varandra på skype, då hörde han kenzas hund i bakgrunden coolt va??)
Klädstil: Trendig och cool
Kroppsstil: Deffad, rippad, rappad!!
Skostorlek: Vet inte
Intressen: Kompisar, bio, sin katt wilmer och att festa i lagom mängd

Visst låter han som en bra kille??? Lägg till han på facebook: Sebastian Larsson

Nu ska jag se bb om jag orkar, det är fan inte så jävla bra?? Var roligare förre året ju. Ska nog lyssna på Bert istället! Godnatt hörs imorrn ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback